آذربایجانن گناهی نمنه دی؟
 
تمرکز وبلاگهای ترکهای ایران
لینکستان ترکهای ایران
 
 

 

هارای هارای من تورکم

 

به تورک بودن خود افتخار کنید

 

اویان آذربایجان

 

اویان اورمو اویان سنه ساتلار

 

اورمو میلتی تورک میلتی گوزویون آچ !!!؟؟؟

اورمویا، امداد !!!

_____________________

خشک شدن اورمو گولی= نابودی آذربایجان

 

چرا؟

بی توجهی اقتصادی = نبود تولید= بیکاری زیاد= مهاجرت =خالی شدن از

 

سکنه بومی= کوچ سکنه بیگانه به محل خالی =نابودی فرهنگ وزبان=

 

نابودی آذربایجان

____________

چرا اجازه نمی دهید ملت تورک آذربایجان به زبان خود مدرسه دانشگاه و...داشته باشند؟

جواب: البته حق گرفتنی است نه دادنی 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهترین مدل شیشه شیر کودک
ساعت7:41---1 بهمن 1401
ممنون

بهترین وکیل خانواده در ایران
ساعت12:14---12 دی 1401
در این مقاله قصد داریم 10 تا از بهترین وکیل خانواده در ایران را به شما معرفی کنیم؛ دعاوی خانواده جزو شاخه های اصلی امور حقوقی است و بسیاری از خانواده ها ممکن است درگیر این دسته از مشکلات شوند که دادگاه وظیفه دارد به این دعاوی به خوبی رسیدگی کند؛ دعاوی خانواده انواع مختلفی دارد و مردم ممکن است از حل برخی از مشکلات سخت این دعاوی عاجز باشند و به دنبال وکلا بروند؛ در کشور ایران وکلای بسیار زیادی وجود دارند که به دنبال حل دعاوی خانواده اند و تمام سعی و تلاش خود را برای موکلینشان به کار می گیرند؛ اگر به دنبال وکیل خانواده متعهد و باتجربه هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.



بهترین برند جغجغه در بازار
ساعت12:10---12 دی 1401
یکی از روش هایی که والدین برای جلب توجه نوزاد خود، از آن استفاده می کنند، بازی با جغجغه است. جغجغه ها از ابتدایی ترین اسباب بازی هایی هستند که با صدا و طرح های مختلف ارائه شده و باعث ارتباط کودک و جهان پیرامون می شوند. در این مقاله سایت اوشاخ در تلاش است تا ضمن توصیف فواید جغجغه، شما را با بهترین برند جغجغه در بازار آشنا کند.



بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان
ساعت12:07---12 دی 1401
در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان آشنا کنیم. ابرو ها تاثیر بسزایی در چهره می گذاردن و پرپشت بودن و فرم زیبای آن باعث جذاب تر شدن چهره می شود. از این رو بسیاری از افراد از گذشته تاکنون دست به انجام روش های مختلفی برای زیباتر شدن ابور و چهره خود زده اند که از جمله پرطرفدارترین روش زیبایی برای ابرو، کاشت ابرو کی باشد. این روش برای افرادی که خواهان ابروهایی پرتراکم و خوش فرم می باشند، مناسب است. از این رو در این مقاله لیستی از بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان را برای شما عزیزن تهیه کرده ایم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.



بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران
ساعت12:05---12 دی 1401
آیا از فرم ابرو های خود ناراضی هستید؟ آیا به دنبال بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران هستید؟ اگر به دنبال راه هایی برای تغییر فرم ابرو هایتان هستید و یا در سایت های مختلف به دنبال بهترین دکتر لیفت ابرو در ایران هستید، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا شما را با بهترین پزشکان لیفت ابرو آشنا کنیم.



بهترین دکتر لیفت ابرو
ساعت11:59---12 دی 1401
لیفت ابرو یکی از جدیدترین روش ها برای زیباتر شدن چهره است که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. این روش موجب می‌ شود ابروها در موقعیت بالاتری قرار گیرند و انجام آن در سنین بالا بر روی زیبایی صورت و به دست آوردن جوانی پوست بسیار تاثیرگذار است. هم چنین لیفت ابروها موجب خوش فرم شدن ابروها، رفع افتادگی پلک و ابروها می شود که در پی آن چین و چروک های زیر ابرو برطرف خواهد شد.





بهترین کلینیک لاغری در غرب تهران
ساعت7:47---30 آذر 1401
افرادی که دارای اضافه وزن می باشند، افرادی هستند که اعتماد به نفس بسیار پایینی دارند. این افراد با ورزش و رژیم غذایی نمی توانند وزن خود را کاهش دهند، زیرا چربی های موضعی که در بدن آن ها وجود دارد در برابر ورزش و رژیم غذایی بسیار مقاوم می باشند، در این صورت باید به بهترین کلینیک لاغری در غرب تهران مراجعه نمایند تا با استفاده از روش های لاغری این افراد بتوانند چربی های موضعی خود را کاهش دهند. ما در این مقاله، درباره کلینیک لاغری و همچنین روش های لاغری صحبت کرده‌ایم، همچنین لیستی از بهترین کلینیک لاغری در غرب تهران را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.



مراحل چسب زدن بینی
ساعت14:11---17 اسفند 1400
بعد از جراحی بینی، نوک بینی و اطراف آن بسیار متورم است. پزشکان برای کنترل تورم بینی، چسب زدن را توصیه می کنند. چسب زدن برای جلوگیری از رشد کردن بافت نرم و پوست بینی، فشار کمی بر روی این قسمت ها وارد می کند. در واقع زدن چسب بینی، باعث می شود تا بینی با شکل جدید خود سازگار شود به همین نحوه چسب زدن بینی بسیار مهم است. برای آشنایی با مراحل چسب زدن بینی تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.



تزریق چربی به گونه
ساعت14:04---17 اسفند 1400
ما در این مقاله سعی داریم شما را با تزریق چربی به گونه آشنا کنیم. تزریق چربی به گونه یکی از جراحی های زیبای است. بعضی از افراد به خاطر لاغری بیشتر از اندازه گونه های کم حجمی دارند که از این بابت رنج می برند و به دنبال راهی برای پر تر و زیباتر کردن گونه و صورت خود می گردند که یکی از این راه ها تزریق چربی به گونه است و باعث پر تر شدن و زیباتر شدن گونه شما می شود. در ادامه برای آشنا شدن با تزریق چربی به گونه با ما همراه باشید.

هزینه آر اف فرکشنال صورت
ساعت14:00---17 اسفند 1400
امروزه روش های زیادی برای جوانسازی پوست به وجود آمده است که یکی از دستگاه های عالی برای جوانسازی پوست شما دستگاه آر اف فرکشنال است که این دستگاه با استفاده از لیزر آر اف یا همان لیزر رادیو فرکانسی روی بافت های پوست صورت تاثیر می گذارند و باعث جوانسازی سلول های پوست می شوند.

هزینه جراحی بینی توسط دکتر داود محمدیان روشن
ساعت8:37---15 اسفند 1400
ما در این مقاله سعی داریم شما را با هزینه جراحی بینی توسط دکتر داود محمدیان روشن آشنا کنیم. دکتر داود محمدیان روشن فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی هستند. دکتر داود محمدیان روشن در سال 1353 در تهران به دنیا آمده است و تحصیلات خود را در مدارس تیزهوشان با نمره عالی سپری کرده است. دکتر داود محمدیان روشن با کسب رتبه دو رقمی در کنکور سراسری وارد دانشکده پزشکی شد و دوره تخصص و فوق تخصص خود را در دانشگاه معتبر شهید بهشتی تهران سپری کرد و به عنوان دانشجوی نخبه و ممتاز گرایش جراحی های کسماتیک فارغ التحصیل شد.


بهترین جراح پروستات در کرج در سال 1401
ساعت10:38---12 اسفند 1400
در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین جراح پروستات در کرج آشنا کنیم؛ قبل از آن بهتر است درباره ی این عضو کوچک اما بسیار با اهمیت در دستگاه تناسلی مردان، اطلاعاتی کسب کنید. برخلاف باور مردم، پروستات نام یک بیماری نیست؛ بلکه، پروستات جزء غدد درون ریز در بدن مردان است که علاوه بر نقش اساسی در دستگاه ادراری، در انجام فعالیت های جنسی نیز از تأثیرگذار ترین عضوها می باشد.

بهترین دکتر مزوبوتاکس در مشهد
ساعت10:36---12 اسفند 1400
در این مقاله ما تلاش داریم تا 10 تا از بهترین دکتر مزوبوتاکس در مشهد را به شما عزیزان معرفی کنیم. مزوبوتاکس همانند بوتاکس می باشد، اما تفاوت هایی دارد مانند این که بوتاکس به ناحیه های عمیق پوست نفوذ می کند و مزو بوتاکس به ناحیه های سطح پوست نفوذ می کند و باعث از بین رفتن مشکلاتی هم چون چین و چروک می شود و در زیبایی افراد تاثیر بسزایی دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفید تر و کاملتری را در اختیارتان قرار دهیم.





بهترین جراح بینی مردانه در تهران
ساعت10:28---12 اسفند 1400
امروزه نه تنها خانم ها، بلکه آقایان نیز به دنبال داشتن چهره ای زیبا هستند و جراحی بینی نیز فقط مختص بانوان نمی باشد؛ امروزه آقایان تمایل بسیار زیادی به جراحی بینی دارند و دلیل این تمایل، پیشرفت علم پزشکی می باشد که موجب شده بینی هر فردی به طور طبیعی جراحی شود.



کم کاری کلیه چیست ؟
ساعت9:23---28 بهمن 1400
شاید برای شما سوال باشد که کم کاری کلیه چیست ؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در خانواده شما افرادی باشند که کلیه های آن ها از کار افتاده باشد و باید دیالیز کنند که این باعث نگرانی شما هم می شود. برای از بین رفتن این نگرانی ها و پیشگیری کردن از این بیماری مطالبی در این مقاله وجود دارد که می توانید با خواندن این مطالب نگرانی های خود را برطرف کنید و با کم کاری کلیه هم آشنا شوید.



مزایا و معایب لابیاپلاستی
ساعت9:21---28 بهمن 1400
ما در این مقاله سعی داریم شما را با مزایا و معایب لابیاپلاستی آشنا کنیم. لابیاپلاستی یکی از جراحی های پرطرفدار است که باعث زیبایی واژن می شود و بیشتر خانم ها خواستار این جراحی برای زیباتر شدن واژن خود هستند.

10 تا از بهترین کفش های اسکیت در بازار
ساعت8:56---28 بهمن 1400
اسکیت سواری یکی از فعالیت هایی است که محبوبیت آن رو به افزایش است. هنگام خرید اسکیت، باید بین گزینه های زیادی یکی را انتخاب کنید. خرید اولین جفت کفش اسکیت می تواند بسیار سخت باشد.

مراقبت های بعد از زایمان طبیعی
ساعت8:35---21 بهمن 1400
ما در این مقاله سعی داریم شما را با مراقبت های بعد از زایمان طبیعی آشنا کنیم. بارداری و زایمان یکی از مراحل سخت برای مادران است اما به غیر از سخت بودن می تواند برای آن ها شیرین هم باشد.

مراحل کاشت ریش
ساعت8:33---21 بهمن 1400
ما در این مقاله سعی داریم شما را با مراحل کاشت ریش آشنا کنیم. بعضی از افراد به دلایل خاصی دچار ریزش موی ریش می شوند که از این بابت رنج می بردند و به دنبال راهی برای بازگشت مو ریش هستند.

نحوه چسب زدن بینی گوشتی
ساعت8:19---21 بهمن 1400
ما در این مقاله سعی داریم شما را با نحوه چسب زدن بینی گوشتی آشنا کنیم. امروزه یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی جراحی بینی است که بسیاری از افراد به این روش علاقه دارند و می خواهند ظاهر بینی خود را زیبا کنند.

آنژیوگرافی چیست ؟
ساعت15:08---28 آذر 1400
آنژیوگرافی چیست ؟ یکی از راه های تشخیص بیماری های قلبی عروقی آنژیوگرافی می باشد ، پس باید گفت که آنژیوگرافی یک راه درمان برای افراد بیمار نمی باشد ، به طور کلی آنژیوگرافی روندی است که در آن از پرتو های ایکس برای تصویر برداری و همچنین معاینه رگ های خونی قلب مورد استفاده قرار می گیرد ،

هزینه بلفاروپلاستی در شهرک غرب
ساعت14:57---28 آذر 1400
ما در این مقاله سعی داریم شما را با هزینه بلفاروپلاستی در شهرک غرب آشنا کنیم. بلفاروپلاستی یکی از عمل جراحی است که می تواند ظاهر پلک را بهتر کند و این جراحی روی هر دو پلک بالایی و پایینی صورت می گیرد.

مراقبت های بعد از ختنه
ساعت14:53---28 آذر 1400
در این مقاله قصد داریم شما را با مراقبت های بعد از ختنه آشنا کنیم. ختنه عملی ساده است که قسمتی از پوستی که سر آلت کودک را پوشانده است یا همان ختنه گاه با روش های مختلف توسط پزشک برداشته می شود.

لیزر موهای زائد
ساعت9:58---18 ارديبهشت 1400
لیزر موهای زائد یک عملکردی است که در طی آن موهای ناخواسته در نواحی مختلف در بدن مانند صورت، پشت لب، پیشانی، گوش و گردن، شکم و ناحیه تناسلی، چانه و گونه رشد می‌نماید، از طریق پالس‌های لیزر، فولیکول موجود بر روی مو از بین می‌رود.

جراحی ترمیم بینی در شیراز
ساعت9:47---18 ارديبهشت 1400
شیراز به عنوان یکی از شهرهای بسیار بزرگ و پیشرفته در زمینه انواع جراحی های زیبایی پیشگام است.

تعمیرکار آسانسور در تهران
ساعت9:39---18 ارديبهشت 1400
شرکت فراز بام ماهان دارای تیم تخصصی و کادر مجرب و حرفه ای در حوزه تعداد قطعات طراحی و فروش کلیه اقلام آسانسور و پله برقی در ایران می باشد.


بهترین جراح پروستات
ساعت9:31---18 ارديبهشت 1400
پروستات غده ای است که در سیستم باروری مردانه وظیفه بسیار مهمی ایفا می کند و به همین دلیل به دنبال بهترین جراح پروستات می روند ،

هزینه ارتودنسی
ساعت10:08---12 ارديبهشت 1400
هزینه ارتودنسی نسبت به دکتر، منطقه و کلینیکی که شما به آن مراجعه می کنید نسبت به هر کدام از اینها تغییر می کند

هایفوتراپی
ساعت9:59---12 ارديبهشت 1400
پس از انجام هایفوتراپی شخص می تواند کارهای روزانه خود را بلافاصله و به راحتی انجام دهد، هایفوتراپی روشی کاملاً ایمن و بدون خطر است که مورد تایید FDA آمریکا است؛



هزینه کاشت ابرو در فرمانیه
ساعت9:49---12 ارديبهشت 1400
گاهی ابرو ها به دلیل زمینه های ژنتیکی و بیماری های و دارو های خاص و بالا رفتن سن، دچار ریزش می شوند. برای تقویت و رشد ابرو روش های زیادی وجود دارد که ممکن است سخت و طاقت فرسا باشند و گاهی هم نتیجه ای ندارند.

بهترین جراح بلفاروپلاستی
ساعت10:56---2 اسفند 1399
همان طور که می دانید ناحیه پلک و زیر چشم نسبت به دیگر اجزای صورت زودتر با اثرات پیری مواجه می شود و ایجاد هر تغییری در این نواحی نشان دهنده حالات درونی هر فردی است.

بهترین کمپ ترک اعتیاد وی آی پی
ساعت10:23---2 اسفند 1399
ممنون از سایت خوبتون

پیکرتراشی چیست ؟
ساعت14:08---30 بهمن 1399
عمل پیکرتراشی یک نوع عمل زیبایی است که این عمل برای خاص شدن چربی های اضافه بدن می باشد

کاشت مو
ساعت13:58---30 بهمن 1399
امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلف از جمله آب و هوا ، ارثی بودن ریزش مو ، استفاده از شامپو های نامناسب و… مو های خود را از دست می دهند و به فکر ترمیم مو ها و کاشت مو می افتند که چگونه می توانند این موضوع را حل کنند و از کچل شدن مو های سرشان جلوگیری کنند.

جوانسازی پوست
ساعت13:45---30 بهمن 1399
جوانسازی پوست افراد به ‌مرور زمان و با افزایش سن چروک می‌شود و پوست درگیر خطوط و چین هایی در لایه زیرین خود می‌گردد؛

هایفوتراپی
ساعت13:37---30 بهمن 1399
ممنون از سایت خوبتون

کاشت مو
ساعت12:00---28 آبان 1399
در اصل فرآیند کاشت مو شامل تغییر دادن مکان موهای سر شما می‌باشد از جایی که موهای پرپشتی دارید به قسمتی از سر که در اثر عوامل مختلفی دچار کم‌پشتی شده است. بنابراین عمل کاشت اضافه کردن موی جدید نیست بلکه فقط تغییر جای مو است. پس عاملی که در این نوع عمل زیبایی تأثیرگذار است میزان مویی است که به‌صورت اضافه در قسمت پشت سرخود دارید.

هایفو تراپی
ساعت11:49---28 آبان 1399
شاید اسم هایفوتراپی امروزه زیاد به گوشتان خورده باشد در واقع هایفوتراپی جدیدترین تکنولوژی جوانسازی صورت و گردن است که البته بدون جراحی صورت می گیرد، در روش هایفوتراپی شما تنها با یک جلسه یک ساعته به صورت کاملاً راحت و بدون درد و عارضه می توانید جوانسازی پوست خود را انجام دهید.

خرید آهن آلات
ساعت10:19---27 آبان 1399
امروزه ساخت و ساز ، مکان های تجاری بسیار رواج پیدا کرده است به همین دلیل همانطور که می دانیم امروزه تمامی ساخت و ساز ها با استفاده از آهن آلات ها شکل می گیرند تا در برابر هر حادثه ای مقاوم باشد و ویران نشود.

فروش آهن آلات
ساعت10:12---26 آبان 1399
آهن آلات یکی از اجزا جدا نشدنی در ساخت و ساز و همچنین تولید محصولات فلزی در صنایع هستند. آهن آلات کاربرد بسیار زیادی به عنوان فوندانسیون ساختمان و یا تولید محصولات فلزی دارند و به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند.

کمپ ترک اعتیاد
ساعت9:55---26 آبان 1399
اعتیاد یک مسئله ساده نیست و از راه های ترک اعتیاد مراجعه به یک کمپ ترک اعتیاد است که کمک زیادی به درمان اعتیاد خواهد کرد.اگر در فکر ترک دادن اعتیاد هستید به یک کمپ مراجعه کنید تا هر چه سریعتر درمان شوید.

بهترین دکتر پروتز سینه
ساعت11:02---22 آبان 1399
آیا تصمیم دارید پروتز سینه انجام دهید؟ اگر هنوز نمی دانید برای انجام آن به سراغ کدام دکتر بروید، ما در این مقاله به شما در انتخاب بهترین جراح پروتز سینه کمک می کنیم . پروتز سینه یکی از عمل های زیبایی است که برای رسیدن به نتیجه ایده آل بهتر است به سراغ بهترین دکتر پروتز سینه بروید.

بهترین جراح بینی در تهران
ساعت9:56---18 آبان 1399
کتر کمال هادی متولد سال ۱۳۳۷ در شهر سنندج است. ایشان فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز است و سپس دوره تخصصی خود را در شهر رشت و در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گذرانده اند. به جرات می توان گفت دکتر کمال هادی یکی از بهترین جراح بینی در تهران می باشد

بهترین جراح سینه
ساعت12:24---17 آبان 1399
معرفی بهترین جراح پلاستیک + لیست ۱۰ تایی _ انجام جراحی زیبایی همیشه در صدر جراحی های مختلف انجام شده قرار دارد. به طوری که این روزها انجام آن تنها مختص خانم ها یا آقایان نیست و رده سنی مشخصی را تعیین نمی کند. همه به دنبال حفظ جوانی صورت و زیباسازی آن هستند. بنابراین انتخاب بهترین جراح پلاستیک برای کسی که قصد انجام هر یک از عمل های زیبایی را دارد ، بسیار مهم است.

خرید سیمان
ساعت4:29---22 آبان 1397
نه

ali
ساعت12:49---23 مرداد 1393
ما همه ایرانی هستیم و چه ترک و فارس و دیگر هموطنانی که در جاهای دیگر کشور عزیزمان زندگی میکنند. ولی چرا این مطالب رو مینویسی که موجب اختلاف بشه؟
دیگه کم تر کسی به این چرت و پرت ها توجه داره و این مطالب رو کسی بیان نمیکنه مگر اینکه یا ندادن باشه یا نو کر بیگانگان. پس کم تر این اراجیف رو بنویسید. مردم جیگر نیستند........


زنگان(قیزیل آذربایجان)
ساعت16:59---16 آذر 1392
Yaşa Dostum , Çok saqol Bu Oyandimaqa gorə
-Zənganilər Oyaxdir
Azər baycanə Dayaxdir


aylar
ساعت11:10---26 اسفند 1389
بی اطلاعی از هویت خودhttp://www.loxblog.ir/images/smilies/smile%20(13).gif

اران
ساعت10:11---9 اسفند 1389
خوشحالم که یه وب با این محتوی بالاخره ساخته شد .
من پدرم ترک هست ولی مادرم فارسی زبانه به خاطر همین هم خیلی با اداب و رسوم این قوم از جانب پدرم اشنا نشدم
امیدوارم این وبلاگ ومدیر گرامی موفق باشند
ممنون میشم اگر با تبادل لینک موافق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

باعرض خوشامد:دوستان گرامی این وبلاگ به دور از هرگونه تعصب و توهین به سایر قومیتها ایجاد شده و همه قومیتها از نظر آذربایجانیها محترم هستند و این وبلاگ درد و دلهای نویسنده می باشد و جنبه فرهنگی دارد.والسلام
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لینکستان ترکهای ایران و آدرس turkem.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 2146
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->